30 juli 2018

Foto: CNV / www.cnv.nl

SP Nissewaard lanceert witboek sociale werkvoorziening

Veel inwoners van Nissewaard lieten ons weten hun verhaal te willen vertellen over hun belevingen met Voorne Putten Werkt B.V. Daar komen nog steeds nieuwe personen bij. Als u in de doelgroep valt kunt u nog steeds aanmelden via onze email nissewaard@sp.nl Wij zijn van mening dat ook u uw verhaal kwijt moet kunnen.

Uw verhalen vertellen ons een totaal andere waarheid dan de media en de plaatselijke politiek ons tot op heden willen doen geloven, zo is ons gebleken.

De plaatselijke politici stellen in hun ogen wellicht doelgerichte vragen. Wij vinden dat die plaatselijke politici die vragen zelf kunnen beantwoorden, als zij de kranten eens aandachtiger lezen.

Wij vinden dat dit veel beter kan richting alle inwoners van Nissewaard. Daarnaast hebben wij nog veel kanttekeningen.

In onze ogen verdient dhr. Alfred Blokhuizen (voormalig wethouder Groen Links)  een groot compliment: hij heeft het gedurfd om maatschappelijk gezien voor een totaal ondergesneeuwde groep burgers op te komen. Voor deze in de ogen van de SP terechte actie is veel moed nodig!