Nog een paar dagen voor een kostbare handtekening !!!!!

29 mei 2016

Nog een paar dagen voor een kostbare handtekening !!!!!

Foto: SP

De organisatoren van de handtekeningenactie op www.dexafetamine.nl  zijn heel dankbaar voor alle handtekeningen. De 23.000 zijn voorbij en hiermee is al heel wat bereikt.

Het einddoel is om met 40.000 handtekeningen een burgerinitiatief in te dienen om zowel dexamfetamine als andere ADHD-medicatie volledig vergoed te krijgen uit het basispakket.

Er zijn nog maar een paar dagen tot 1 juni om dit onderwerp op de agenda van de Tweede Kamer te plaatsen! Daarvoor zijn minstens 40.000 handtekeningen nodig. Onze gezondheid zou niet afhankelijk mogen zijn van onze inkomens maar helaas is de realiteit dat dit wel het geval gaat zijn. Zonder volledige vergoeding van dexamfetamine wordt het middel dankzij de registratie van Amfexa voor velen onbetaalbaar.

Daarom vragen we om een kleine gunst. Vraag eén vriend(in), familielid of dierbare om een e-mailtje te sturen met de vraag om de petitie te tekenen? Op die manier wordt het aantal handtekeningen in mum van tijd verdubbeld en kunnen we woensdag 1 juni de 40.000 handtekeningen aan de kamerleden aanbieden. Als we dat voor elkaar krijgen, moet de Tweede Kamer zich serieus over het burgerinitiatief buigen!

Wil je op onderstaande link/websitepagina het e-mailadres invullen van je vriend of vriendin? Dan sturen wij een mailtje met jouw bericht:. http://www.dexamfetamine.nl/maileenvriend/

Bedankt!